richtlijnen

Looppassie heeft voor een goede orde op haar sociale netwerken, nieuwsbrief en website richtlijnen opgesteld die bijdragen aan een “vriendelijk” karakter en doelstelling(en) van looppassie.

Beoordeling vindt altijd plaats vanuit onze gedachten over het belang van de primaire gebruiker, in onze ogen de hardloper (als persoon).

Dat betekent dat organisatie belangen altijd achtergesteld zijn aan particuliere belangen van de hardlopers die gebruik maken van looppassie op welke manier dan ook.

Niet toegestaan:
Misleiding of door looppassie gestelde vermeende misleiding van particulieren of organisaties ten aanzien van de hardlopers die van looppassie gebruik maken op welke manier dan ook . Hetzelfde geldt voor misleiding of door looppassie gestelde vermeende misleiding ten aanzien van het looppassie netwerk of tegen de doelstelling(en) en belang(en) van looppassie.

Doelstelling van looppassie is om exclusief, vernieuwend, klantgericht en klant “bedienend” op basis van (verwachte) vraag en behoefte van de hardloper die gebruik maakt van looppassie.

De richtlijnen van looppassie zijn opgesteld in fases van belang. Zoals genoemd staat de hardloper centraal in combinatie met het delen van de looppassie. Met het netwerk van looppassie en de inhoud die hieraan is gegeven faciliteert looppassie een mogelijkheid tot het delen van de looppassie van hardlopers.

Commerciële partijen in welke mate dan ook worden door looppassie beoordeeld op toegevoegde waarde voor de hardloper.

Detailhandel welke producten wil aanbieden aan de hardlopers middels het looppassie netwerk kunnen zich aanmelden via info@looppassie.nl Indien looppassie de organisatie geverifieerd heeft, het belang van de hardloper, naar mening van looppasssie voorop staat wordt een aanbieding geplaatst via nieuwsbrief en de website.
LET OP: Aanbiedingen die via het sociale netwerk op de “push” methode worden geplaatst zijn in strijd met de richtlijnen van looppassie en zijn niet toegestaan en worden door looppassie verwijdert en/of beperkt.

Organisaties van loopevenementen die via looppassie gepromoot worden zijn toegestaan, mits niet beconcurreerd, misleidend en te “agressief” (meerdere malen in kort tijdsbestek).

Versie 1.0

Advertenties
  • RSS Hardloopkrant

    • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.
  • RSS Runnersweb

    • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.